Institut de Recerca i  Innovació Educativa

Investigam per educar - Investigam per innovar - Investigam per millorar

Benvolgut Equip Docent,

L'Institut d'Investigació i Innovació Educativa i el Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació es complauen de convidar-vos a la presentació dels nous números de la Col·lecció Bones Pràctiques en Entorns Pedagògics, que tendrà lloc en format virtual el proper dia 25 de gener a les 17.00h.
L'acte comptarà amb la conferència del director de la International ScienceTeaching Foundation, el senyor Héctor Ruiz Martin "Com aprenem? Una aproximació científica".
Podeu trobar tota la informació al cartell adjunt i fer servir l'enllaç següent per participar-hi:

https://uibuniversitat.zoom.us/j/88109283404?pwd=SGFWaUtSWEZzTzdseUR CUWU3cktVQT09

Esperam que aquests treballs siguin del vostre interès. Us agrairem que en feu difusió entre el professorat del vostre centre i altres persones interessades.
 Aprofitam l’avinentesa per saludar-vos cordialment,

Eva Aguilar Mediavilla
Directora de l’Institut d’Innovació i i Investigació Educativa