Institut de Recerca i  Innovació Educativa

Investigam per educar - Investigam per innovar - Investigam per millorar

Seminari d’Experiències Educatives amb TIC a l’Educació Infantil i Primària

14 de desembre de 2019, de les 10 a les 14 hores a l'Aula Magna de l’edifici Guillem Cifre de Colonya (UIB)

Ponències:

• CreaTICvidad en Infantil, a càrrec de la senyora Salomé Recio Caride (mestra d’educació infantil)
  • AV ROBOTS: Robòtica educativa i pensament computacional a infantil i primària, a càrrec de la senyora Mireia Alba Ferré (mestra d’educació primària)

Salomé Recio. Mestra d’Educació Infantil. Professora en el grau d’educació infantil i màster d’innovació de la Universidad de Murcia. Ha rebut premis nacionals i internacionals per projectes d’innovació i ús de les TIC. Col·labora amb la revista Escuela Infantil i amb l’editorial Edelvives com a formadora i autora de recursos digitals.  A més compta amb nombroses publicacions en llibres i revistes relacionades amb l’educació infantil i la tecnologia.

Mireia Alba. Coordinadora del projecte de Robòtica Educativa i Pensament Computacional “AV ROBOTS” de l'Escola Mossèn Albert Vives de la Seu d'Urgell, guardonada com a “Most Digitally Innovative School” al Mobile Learning Awards 2018. També és professora l'assignatura de Pensament Computacional a la Universitat d'Andorra, i formadora de robòtica educativa a mestres del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i del Ministeri d’Educació del Govern d’Andorra.

L’activitat formativa s’emmarca en els següents projectes del grup GITED del IRIE:

• D18S02- Projectes de Recerca i Innovació orientats a la Formació Inicial del Professorat, del IRIE.Accions de coordinació i proposta didàctica per a la millora del desenvolupament de la competència digital docent en la formació inicial dels i les mestres d’educació infantil i primària.
  •  I+D EDU2017-84223-R Estrategias metodológicas para la personalización de itinerarios de aprendizaje en entornos enriquecidos por la tecnología.