Institut de Recerca i  Innovació Educativa

Investigam per educar - Investigam per innovar - Investigam per millorar

Títol

Psicopedagogia hospitalària i qualitat de vida. El cas de n'Aroa

Miquel Salom Rigo

Programa de doctorat Educació Inclusiva
Departament Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació
Director Sebastià Verger Gelabert i Francesca Negre Bennàsar
Data de publicació 03/09/2014
Resum

La tesi analitza la influència dels agents sanitaris, escolars i familiars que intervenen en la vida d’un infant hospitalitzat de manera permanent, amb l’objectiu de proposar una millora de l’atenció que reben i incrementar la seva qualitat de vida.

La recerca s’ha fet en el marc del projecte INeDITHOS (Intervenció i investigació per a la inclusió educativa i tecnològica en l’àmbit hospitalari), que té com a objectiu millorar la qualitat de vida, des de l’àmbit educatiu i social, dels infants hospitalitzats a la unitat de semicrítics del Servei de Pediatria de l’Hospital Universitari Son Espases. Concretament, s’ha centrat en el cas de n’Aroa, que des de la creació de la Unitat, hi està hospitalitzada com a conseqüència d’una malaltia greu.

Llegiu-ne la informació completa