Institut de Recerca i  Innovació Educativa

Investigam per educar - Investigam per innovar - Investigam per millorar

El Rector de la Universitat de les Illes Balears, la Consellera de Serveis Socials i Cooperació del Govern de les Illes Balears, la Consellera executiva de Benestar i Drets Socials i presidenta de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials i el President de Colonya, Caixa Pollença, es complauen a convidar-vos a l’acte de presentació de l’Anuari de l’envelliment. Illes Balears 2016 i a la conferència que impartirà l’advocada i política Cristina Almeida, «Edad envejecida, actividad rejuvenecida».

L’acte tindrà lloc el dijous 10 de novembre, a les 19 hores, a la sala d’actes del Col·legi d’Advocats de les Illes Balears, la Rambla, 10, Palma.

Al final de l’acte es lliurarà un exemplar de la publicació als assistents.