Títol VI Seminari Interuniversitari de Recerca en Tecnologia Educativa (SIITE)
Dates 1 de febrer de 2019
Lloc  Seu de la UIB d'Eivissa Formentera (Carrer del Calvari, 1, 07800 Eivissa)
Organitza

Organitzat pel grup de recerca en tecnologia educativa de la Universitat de les Illes Balears i l'equip docent del Màster i Doctorat Interuniversitari en Tecnologia Educativa (Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Lleida, Universitat de les Illes Balears i Universitat de Múrcia)

Inscripció

SIITE 2019

La Universitat de les Illes Balears acull el VI Seminari Interuniversitari de Recerca en Tecnologia Educativa (SIITE) el dia 1 de febrer, organitzat pel grup de recerca en tecnologia educativa de la Universitat de les Illes Balears i l'equip docent del Màster i Doctorat Interuniversitari en Tecnologia Educativa (Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Lleida, Universitat de les Illes Balears i Universitat de Múrcia).

L'objectiu d'aquest Seminari és organitzar un fòrum de debat amb experts perquè els alumnes que estan en procés de realització d'un projecte de recerca en l'àmbit de la Tecnologia Educativa puguin rebre assessorament i orientacions sobre la seva recerca de cara a la seva millora.

Destinataris. Alumnat de doctorat i investigadors interessats en l'àmbit de la Tecnologia Educativa.

Modalitat. La participació en el seminari podrà ser en modalitat presencial o virtual. Els participants en modalitat virtual podràs seguir l'esdeveniment mitjançant un sistema de videoconferència.

El seminari se celebrarà a la seu de la UIB d'Eivissa Formentera, Carrer del Calvari, 1, 07800 Eivissa.

Més informació: http://edutec.es/siite

Novembre 2018