+34 971259860

L’Institut de Recerca i Innovació Educativa s’afegeix al dolor de la família de la professora Josep Gorrias, investigadora d’aquest Institut.

Descansi en pau.

Els dies 21 de març, de 16 a 20 hores, i 22 de març, de 10 a 14 (a l'aula AA02B, de l'edifici GM de Jovellanos) es durà a terme el taller Theory and analysis of causal conditional and average effects, amb el Dr. Rolf Steyer.

Es tracta d'una de les figures internacionals més importants sobre metodologia d'anàlisi de variables latents i models causals.

El taller, que s'impartirà en anglès i per al qual és imprescindible que els assistents hi duguin el seu ordinador portàtil, és gratuït i obert als estudiants de les Facultats d'Educació, i de Psicologia, a professors i estudiants del Doctorat en Educació i del Doctorat en Psicologia.

Hi ha places limitades. Les persones que hi estiguin interessades cal que enviïn un missatge de correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

L’Institut de Recerca i Innovació Educativa és coneixedor de la tasca important dels grups de recerca que el conformen i de la necessitat de donar-hi suport. A més, i amb l’objectiu d’impulsar l’activitat investigadora del conjunt, una vegada superada l’etapa de creació, vol iniciar el procés de consolidació de l’Institut com a entitat única que treballa de manera coordinada per a la millora del sistema educatiu de les Illes Balears.

És per això que proposa una convocatòria extraordinària d’ajudes a la recerca, destinada a donar suport als grups de recerca consolidats per a la soŀlicitud de projectes nacionals i internacionals, per a la incorporació i/o impuls de xarxes de treball i, també, per a la transferència o publicació dels resultats de les seves investigacions.

Convocatòria extraordinària d’ajudes a la recerca - 2018

Maig 2018