+34 971259860

Els dies 21 de març, de 16 a 20 hores, i 22 de març, de 10 a 14 (a l'aula AA02B, de l'edifici GM de Jovellanos) es durà a terme el taller Theory and analysis of causal conditional and average effects, amb el Dr. Rolf Steyer.

Es tracta d'una de les figures internacionals més importants sobre metodologia d'anàlisi de variables latents i models causals.

El taller, que s'impartirà en anglès i per al qual és imprescindible que els assistents hi duguin el seu ordinador portàtil, és gratuït i obert als estudiants de les Facultats d'Educació, i de Psicologia, a professors i estudiants del Doctorat en Educació i del Doctorat en Psicologia.

Hi ha places limitades. Les persones que hi estiguin interessades cal que enviïn un missatge de correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

L’Institut de Recerca i Innovació Educativa és coneixedor de la tasca important dels grups de recerca que el conformen i de la necessitat de donar-hi suport. A més, i amb l’objectiu d’impulsar l’activitat investigadora del conjunt, una vegada superada l’etapa de creació, vol iniciar el procés de consolidació de l’Institut com a entitat única que treballa de manera coordinada per a la millora del sistema educatiu de les Illes Balears.

És per això que proposa una convocatòria extraordinària d’ajudes a la recerca, destinada a donar suport als grups de recerca consolidats per a la soŀlicitud de projectes nacionals i internacionals, per a la incorporació i/o impuls de xarxes de treball i, també, per a la transferència o publicació dels resultats de les seves investigacions.

Convocatòria extraordinària d’ajudes a la recerca - 2018

Novament arriba un 8 de març, i novament es fa ineludible alçar la veu per reivindicar uns drets que, en ple segle XXI, haurien d'estar més que assumits.

Aquest any la mobilització s'espera més generalitzada que mai, a nivell internacional hi ha convocada una vaga de dones, companyes d'arreu del món volen fer sentir la seva veu amb un clam per la justícia més elemental, exigir feines dignes, igual salari per igual feina, el reconeixement de totes aquelles tasques quasi bé invisibles i mai remunerades de cura de les persones, amb el missatge que si les dones es paren el món es para.

La lluita per la igualtat passa per la implantació decidida d'un sistema coeducatiu que formi futurs homes i dones amb els principis autènticament democràtics i el respecte als drets humans.

L’IRIE es reafirma amb aquests principis un any més, i per sempre.

Abril 2018