+34 971259860

L’IRIE felicita la Dra. Aina M Calvo Sastre, investigadora del Grup Educació i Ciutadania, pel seu nomenament com a directora de l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID).

L’equip directiu, en representació del conjunt del personal investigador de l’Institut, se’n congratula i li desitja molt d’èxit en aquest nou repte.

Representants dels grups de recerca competitius de l’Institut de Recerca i Innovació Educativa, reunits amb la presidenta del Consell Social de la UIB, acorden augmentar el compromís de l’Institut amb la igualtat de gènere.

Amb el títol “Llei d’Igualtat i innovació educativa. El compromís de l’IRIE amb la Llei d’Igualtat”, el dia 15 de juny de 2018 va tenir lloc una sessió de feina, a la qual havien estat convidades i convidats representants de tots els grups de l’Institut.

En el decurs de la trobada, celebrada amb el fi de contribuir a la implementació dels articles de la Llei d’Igualtat que fan referència a la investigació científica, es va aprovar recomanar a tot el personal investigador que apliqui als seus projectes de recerca la Guia d’autoavaluació per a la perspectiva de gènere a la investigació, adaptació de la subdirectora de l’IRIE, Dra. Esperanza Bosch, de la guia de 2011 de M. Dolores Ariño et al.

A la reunió hi varen assistir investigadores i investigadors dels grups de recerca següents:

• Educació i Ciutadania (EiC)
  • Grup d’Infància, Tecnologia, Educació i Diversitat (GITED)
  • Estudis de la Cultura, la Societat, la Comunicació i el Pensament Contemporani (CSCP)
  • Grup d’Investigació en Ciències de l’Educació Física i l’Esport (GICAFE)
  • Estudis de Gènere (GENERO)

Documents

L’IRIE es congratula del nomenament de la Dra. Carmen Orte Socías, investigadora principal del Grup d’Investigació i Formació Educativa i Social, com a directora general de l’IMSERSO.

L’equip directiu, en representació del conjunt del personal investigador de l’Institut, la felicita i li desitja molt d’èxit en aquesta nova etapa.

Agost 2018