|
|||||
|
La convergència lingüística amb el castellà, la tendència a la muda lingüística -canvi des de la llengua inicial a una altra, que usen habitualment- o el gairebé nul manteniment de l’exclusivitat del català són algunes de les actituds d’aquest col·lectiu.
Conferència
Dimecres, 28 de març de 2023, 18.30 hores
Ca n’Oleo
A càrrec d’Antonio García Vinuesa (Universitat de Santiago de Compostel·la)
Es presentaran els resultats d'un estudi dut a terme arreu de l’Estat sobre la percepció del canvi climàtic que té l'alumnat d’aquesta etapa educativa, en el qual ha participat una mostra representativa d’alumnes de les Illes Balears.
La inscripció es pot fer a través del següent enllaç
30, 31 de març i 1 d'abril de 2023
III Seminari El paisatge que parla
Inscripcions: paisajequehabla@gmail.com
1 i 2 de juny de 2023 Bilbao. Facultat de Sarriko Matrícula oberta fins a l’1 de maig Contacte: info@ciise.net |
Article publicat a Education Sciences
Publicat a la revista Education Sciences l’article Personality, Preferences, Satisfaction, and Achievement in a Biostatistics Course: Traditional versus Flipped Classrooms in Nursing Education (Personalitat, preferències, satisfacció i assoliment en un curs de bioestadística: aules tradicionals versus aules invertides a l'educació d'infermeria), de Miquel Bennàsar i Aina Yáñez, del Departament d’Infermeria i Fisioteràpia i Daniel Adrover, del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació.
El treball referenciat ha explorat la influència de diverses variables intrapersonals, com són les dimensions de personalitat, en les preferències dels alummnes pel model de classe invertida, davant la metodologia tradicional, de caire més passiu i expositiu.