|
|||||
Lectura de tesis doctoralsProperes lectures de tesis doctorals
Sala de Graus de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda
Avís de sortida de revistes de JCRLa base de dades Web Of Science (WOS) ha anunciat la sortida de més de cinquanta publicacions del Journal Citation Reports (JCR). Algunes d'aquestes revistes excloses són de la branca d'Educació. El JCR és una publicació de l'Institute for Scientific Information, que avalua l'impacte i la rellevància de les principals revistes científiques del camp de les ciències aplicades i socials.
«Actituds i usos lingüístics dels joves de les Illes Balears»Publicat l’informe del Grup de Recerca Sociolingüística de les Illes Balears (GRESIB) sobre els usos lingüístics dels joves illencs. La Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears ha fet públics els resultats de l’estudi duit a terme pel grup de recerca. La convergència lingüística amb el castellà, la tendència a la muda lingüística -canvi des de la llengua inicial a una altra, que usen habitualment- o el gairebé nul manteniment de l’exclusivitat del català són algunes de les actituds d’aquest col·lectiu. MÉS INFORMACIÓEl canvi climàtic en l’educació secundària: com influeix l’ESO en la comprensió del canvi climàtic entre l’alumnat de Balears?Conferència Dimecres, 28 de març de 2023, 18.30 hores Ca n’Oleo
A càrrec d’Antonio García Vinuesa (Universitat de Santiago de Compostel·la) Es presentaran els resultats d'un estudi dut a terme arreu de l’Estat sobre la percepció del canvi climàtic que té l'alumnat d’aquesta etapa educativa, en el qual ha participat una mostra representativa d’alumnes de les Illes Balears. La inscripció es pot fer a través del següent enllaç
El paisatge que parla30, 31 de març i 1 d'abril de 2023
V Congreso Internacional bimodal en inclusión social y educativa (CIISE)
Aules invertides vs aules tradicionals. ArticleArticle publicat a Education Sciences Publicat a la revista Education Sciences l’article Personality, Preferences, Satisfaction, and Achievement in a Biostatistics Course: Traditional versus Flipped Classrooms in Nursing Education (Personalitat, preferències, satisfacció i assoliment en un curs de bioestadística: aules tradicionals versus aules invertides a l'educació d'infermeria), de Miquel Bennàsar i Aina Yáñez, del Departament d’Infermeria i Fisioteràpia i Daniel Adrover, del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació. El treball referenciat ha explorat la influència de diverses variables intrapersonals, com són les dimensions de personalitat, en les preferències dels alummnes pel model de classe invertida, davant la metodologia tradicional, de caire més passiu i expositiu.
|
|||||
|
|||||