|
Estimado / Estimada Visitante,
Us feim arribar el Butlletí informatiu de l'IRIE número 35. Trobareu més informació a la pàgina web del nostre Institut.

Amb el mes de desembre de 2018 acaba el termini de readscripció dels grups de recerca associats
D’acord amb el pla iniciat el mes de juny, cada grup de recerca associat a l’IRIE s’ha de vincular a un grup de recerca consolidat, que treballi línies afins i que li faci de referent dins l’Institut.
A partir del dia 7 de gener de 2019 totes les activitats que els grups associats vulguin fer amb l’IRIE (formació amb reconeixement de la Conselleria d’Educació i Universitat, reserva d’espais, etc.) han de comptar amb l’aval de l’IP del grup de recerca consolidat al qual estan vinculats.
Els investigadors i les investigadores responsables dels grups associats que encara no hagin fet el contacte amb els grups consolidats que els han de servir de referent ho poden fer abans que acabi el mes. A la pàgina web de l’IRIE hi ha la llista de grups i les línies de recerca que treballen i el nom de l’investigador o investigadora responsable.
MÁS INFORMACIÓN

Els i les IP que encara no hagin actualitzat la composició dels grups de recerca poden fer-ho fins al dia 6 de gener de 2019. Una vegada acabat aquest període es tancarà el
procés d'actualització fins al mes de desembre de 2019. Formulario de actualización
MÁS INFORMACIÓN

Actualització de l’arxiu de tesis del Doctorat en Educació i del Doctorat en Tecnologia Educativa. Arxiu de tesis
ACCÉS A L'ARXIU DE TESIS

ANUNCIO VIII Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Educación: la puerta a toda mejora social CIMIE és el congrés anual organitzat per AMIE (Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa)
El congrés s'organitza en dues jornades intensives. El primer dia s'organitza sobre la base de les disciplines i/o àrees. El segon dia s'organitza en temes abordats interdisciplinariamente.
Lleida, 4 y 5 de julio de 2019
MES INFORMACIÓ
Formació per al professorat no universitari
L’objectiu principal del curs és facilitar eines actualitzades i amb base científica per a la intervenció amb persones amb trastorn de l’espectre autista (TEA), des de la detecció, la col·laboració en l’avaluació fins a la pràctica per a la millora de la comunicació i la conducta amb alumnes amb TEA, fent esment als diferents papers professionals implicats i a la col·laboració amb les famílies
Edificio Sa Riera (UIB). 10 y 11 de enero de 2019.
MES INFORMACIÓ
L’Informe de Seguiment de l’Educació en el Món (Informe GEM) és un informe anual amb independència editorial, basat en dades empíriques i elaborat per l’equip de l’Informe GEM , que té la seu a la UNESCO, a París. L’Informe fa un seguiment dels progressos en la consecució de les metes relatives a l’educació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats pels Estats membres de les Nacions Unides el mes de setembre de 2015. El seu manament deriva del Fòrum Mundial sobre l’Educació i el Marc d’Acció Educació 2030.

En aquesta nota conceptual es presenta el tema de l’Informe GEM de 2020, la inclusió. Es tracta d’un document de treball, destinat a establir les bases per a les consultes posteriors, estimular el debat i recollir informació de les parts implicades en l’Informe. Es presenta la definició d’educació inclusiva de l’Informe, es proposa un marc d’actuació al voltant d’elements clau de la inclusió i es plantegen algunes qüestions relatives a la medició.
MÁS INFORMACIÓN
|
|