Cada vegada és més important divulgar la ciència i comunicar els resultats de les recerques que es fan a la universitat perquè la societat conegui els continguts científics més actuals. Alhora, les eines de comunicació són bons recursos perquè els professors donin visibilitat als seus continguts docents portant-los més enllà de l’aula. En aquest curs es donaran les claus perquè els investigadors i els professors comuniquin amb èxit a través dels diversos mitjans de comunicació tradicionals i socials.
Objectius
- Aconseguir que els investigadors sàpiguen divulgar la recerca que fan.
- Ajudar els investigador a conèixer com funcionen els mitjans socials i com poden explotar les seves potencialitat.
- Orientar els investigadors perquè puguin fer front a situacions reals de divulgació (xarxes socials, divulgació de continguts, blogs...)
- Animar els investigadors a utilitzar les eines i serveis al seu abast per comunicar, de la millor manera possible, els resultats de les seves recerques.
|