|
||||
Benvolgut / Benvolguda, Us feim arribar el butlletí de l'IRIE número 70. Esperam que aquesta informació us resulti interessant
Recordam al professorat universitari que fins avui, dia 19 de juliol, romandrà obert el termini de presentacions de sol·licituds de:
Volem animar el col·lectiu docent a participar en les tres convocatòries i recordar-li que té el personal de l'IRIE a la seva disposició. MÉS INFORMACIÓ
Ajudes a la requalificació del sistema universitari espanyolLa Universitat de les Illes Balears ha publicat la resolució per la qual es convoquen tres modalitats d’ajuts per a la requalificació del sistema universitari espanyol per al període 2021-2023.
MÉS INFORMACIÓ Curs d’Expert universitari en Interioritat, Autoestima i Assertivitat. Títol propi de la UIB (15 ECTS). Edició Mallorca. Any acadèmic 2021-22Curs emmarcat dins el Màster en Competències Emocionals. Títol propi de la UIB (60 ECTS), fruit de la recerca del personal investigador del Grup d’Estudis de la Cultura, la societat, la comunicació i el pensament contemporani (CSCP) de l’IRIE.Formació destinada a facilitar els coneixements teòrics i les aplicacions pràctiques dels resultats actuals de la recerca científica en competències emocionals. S’adreça a:
MÉS INFORMACIÓ Especialista Universitari en Audició i Llenguatge. Títol propi de la UIB (30 ECTS)El Títol d’Especialista Universitari en Audició i Llenguatge és un estudi propi de la UIB, que s’imparteix de manera presencial, dirigit per la Doctora Eva Aguilar i el Doctor Josep A. Pérez Castelló, del grup Investigació en Desenvolupament, Audició i Llenguatge, de l’IRIE.La formació està destinada especialment a graduats en educació primària amb la menció d’Audició i Llenguatge. També és interessant per a persones graduades / diplomades / llicenciades en Educació Primària d’altres mencions, en Educació Infantil, en Psicologia, en Pedagogia, en Logopèdia, en Psicopedagogia i en Infermeria. Ofereix la possibilitat d’adquirir una especialitació diferencial que permetrà identificar i classificar els trastorns del llenguatge i l’audició en un alumnat tan heterogeni com el que hi ha a les aultes d’infantil i primària. El curs es pot fer complet o bé es poden cursar aïlladament un o més dels mòduls que el conformen. MÉS INFORMACIÓ
Estudi sobre els coneixements i la percepció sobre l’educació afectiva i sexual i de prevenció de les violències masclistes al municipi de CalviàSandra Sedano Colom, per part de l’ajuntament de Calvià, i Lluís Ballester Brage, col·laborador del Grup d’Investigació i Formació Educativa i Social (GIFES) de l’IRIE, són els responsables d’aquest estudi, que completa un equip format també per Albert Cabellos, Gracia M. Fornieles, Mònica Gelabert i Noemí Gelabert.L’edició és iniciativa de l’ajuntament de Calvià, a Mallorca, i ofereix un diagnòstic a partir d’una visió detallada dels coneixements dels joves escolars del municipi. S’han fet 220 enquestes vàlides i entrevistes directes a estudiants de la darrera etapa de primària (10-12 anys); alumnat d‘ESO, Batxillerat i cicles formatius (entre 12 i 18 anys); pares mares i professionals del sistema educatiu. L’objectiu darrer és ampliar el treball en valors igualitaris i l’educació afectivosexual en tots els nivells educatius, a fi de prevenir i erradicar la violència masclista. Pubertat i adolescència suposen un repte important per als joves, que experimenten un seguit de canvis importants en el seu físic i també en les seves emocions i relacions, que sovint els ocasionen conflictes i els fan replantejar-se temes que fins aleshores pensaven inqüestionables. La Subcomissió de Prevenció de les Violències Masclistes del consistori va detectar la urgència d’elaborar un pla de coeducació afectiva i sexual que donàs resposta a allò que l’alumnat, el professorat, les famílies i la ciutadania de Calvià en general demanaven. L’estudi s’ha centrat en
MÉS INFORMACIÓ
Revista EDUTEC. Número especial. Convocatòria de contribucions Call for papersEdutec, Revista Electrónica de Tecnologia Educativa llança la convocatòria de contribucions al número especial El Aprendizaje-servicio en el Entorno de las Tecnologías Digitales, coordinat per la Doctora Berta Paz Lourido i la Doctora Bárbara de Benito Crosetti, del Grup d’Infància, Tecnologia, Educació i Diversitat (GITED) de l’IRIE. |
||||
|
||||
Palma (Illes Balears).www.irie.uib.cat | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
|
||||
Hi ha 90 convidats/des i cap membre en línia