Procediment de sol·licitud

Els investigadors i les investigadores procedents d'universitats o institucions d'educació superior o instituts de recerca de centres espanyols o estrangers que desitgin realitzar una estada de recerca a l’IRIE (UIB) en el marc d'una investigació hauran de remetre a l'Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE), la documentació següent:

Es comunicarà a la persona interessada per correu electrònic la confirmació o denegació l'estada.
L'acceptació, si es produeix, no comportarà cap obligació de finançament per part de la UIB ni de l’IRIE.

Arribada a la UIB-IRIE:

I)En arribar, l’'investigador / la investigadora s’ha de posar s'en contacte amb el professor / la professora amb qui col·labora.
II) A més, haurà de notificar la seva arribada i incorporació a la UIB i presentar-se a IRIE, situat a l'edifici Sa Riera (C/ Miquel dels Sants Oliver, 2 - Palma- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)
III) Se li assignarà un espai físic, i accés a biblioteca, internet, correu, etc.

SERVEI D'ASSESSORAMENT A LA RECERCA

Tenim dos tipus de reserva dins de l'IRIE

1. Reserva de la sala de reunions

L'IRIE posa a disposició del personal investigador la sala de reunions, la qual disposa d'una taula gran per a deu persones, amb un ordinador amb connexió a Internet, càmera web i connexió a una pissarra digital.

Per realitzar la reserva d'aquest espai de feina s'ha d'emplenar el formulari que hi ha disponible a l'enllaç:

Formulari de reserva de la sala de reunions

2. Reserva d'espais de feina

L'IRIE posa a la disposició del personal investigador un espai de feina, amb material informàtic, per a estades de professorat convidat, o bé per a moments especials en què necessitin aquest suport.

L'espai compta amb dues taules, un ordinador de sobretaula i un de portàtil, i accés a la xarxa. Les persones interessades a fer-ne ús han d'emplenar el formulari de reserva que hi ha disponible a l'enllaç:

Formulari de reserva d'espais de feina

Més articles...