Institut de Recerca i  Innovació Educativa

Investigam per educar - Investigam per innovar - Investigam per millorar

La Red de Institutos de Investigación en Educación (RIIE), de la qual forma part l’IRIE, ha organitzat un premi internacional d’investigació educativa, adreçat a investigadors en educació, docents i acadèmics, i també a grups de recerca educativa.

El premi inclou dues modalitats:

·       Premi internacional d’investigació educativa, modalitat grups consolidats

·       Premi internacional d’investigació educativa, modalitat joves investigadors

El Premio Latinoamericano de Investigación Educativa (PIIE) pretén:

·       Estimular el disseny i desenvolupament de projectes d’investigació educativa a Espanya, Portugal i Amèrica Llatina

·       Fomentar els projectes de recerca en el camp que mostrin solidesa científica en els fonaments i en els mètodes

·       Millorar la qualitat dels coneixements científics en l’àmbit educatiu

·       Divulgar bones pràctiques de recerca educativa, en particular l’ús de metodologies rigoroses.

Data límit d’inscripció: 10 d’octubre de 2021

Lliurament de premis: en el decurs de la II Conferencia Internacional de Investigación en Educación, a Salamanca, del 3 al 5 de novembre de 2021.

Al formulari d’inscripció hi ha les bases completes del premi:

Accés al formulari d’inscripció. Modalitat grups consolidats

Accés al formulari d’inscripció. Modalitat joves investigadors