No estàs connectat. El butlletí pot incloure informació de l'usuari, de manera que és possible que no es mostrin correctament.

Butlletí IRIE - número 74

Butlletí IRIE - número 74
 
 

Butlletí número 74

Divendres, 22 d'octubre de 2021

 
   
 
 

Benvolgut / Benvolguda,

Us feim arribar el butlletí de l'IRIE número 74. Esperam que aquesta informació us resulti interessant.

 

Ajuda'ns a millorar el Butlletí...

Des de l’IRIE volem que aquest Butlletí Informatiu sigui una eina útil per a tots els col·lectius que formam part del sistema educatiu, des de personal investigador a professorat universitari i de tots els nivells educatius de les Illes Balears. Així mateix, pretenem ajudar les persones que s’inicien en la recerca i estan inscrites en els dos doctorats que gestiona l’Institut, les famílies i la societat balear en general.

A fi poder complir les expectatives marcades i de fer, del nostre Butlletí, un instrument que respongui a les necessitats i interessos reals dels nostres usuaris, hem elaborat una petita enquesta, que ens ajudarà a adequar-nos a aquesta realitat.

Us demanam que invertiu dos minuts per respondre les preguntes següents, de manera anònima i amb l’única finalitat d’ajudar-nos a millorar la nostra feina. Moltes gràcies.

 

ACCÉS AL QÚESTONARI

 

 

 

 





 

ANECA. Revisió dels principis i directrius de l'avaluació de la recerca

El passat 1 d’octubre, en el marc de les #ConversacionesConANECA, la directora de l’Agencia Nacional para la Evaluación de la Calidad y Acreditación va donar a conèixer els principis generals i les directrius que aquesta entitat proposarà per al desenvolupament dels criteris d’avaluació de la recerca.


MÉS INFORMACIÓ

 

Premis de la Secció de Filosofia i Ciències Socials 2022 de l'IEC

L'Institut d'Estudis Catalans obre la convocatòria 2022 al Premi Carme Karr, d'Investigació i assaig, i al Premi Salvador Giner, de tesis doctorals.

Ambdós premis estan dotats amb 4.000 euros i tenen per objectiu promoure i distingir la realització d'obres de recerca i tesis doctorals en llengua catalana sobre temes dels àmbits de la Secció de Filosofia i Ciències Socials (SFCS): comunicació, antropologia, dret, economia, filosofia, geografia, demografia, pedagogia, psicologia, sociologia i ciència política.

Termini d'admissió de candidatures: fins al 3 de desembre de 2021, a les 13 hores.

MÉS INFORMACIÓ

 

 




 

Centrat en l'ús de l'experimentació científica com a eina didàctica, el curs també treballa altres metodologies didàctiques:  aprenentatge per resolució de problemes, disseny i realització de  projectes, ús de TIC, etc. i dona una particular importància a la  contextualització del coneixement científic en termes del que s’anomena  Ciència, Tecnologia i Societat (CTS).

A més, introdueix metodologies didàctiques innovadores  dins el camp de les ciències naturals, amb l’objectiu de dur a terme una  innovació docent que permeti traslladar els coneixements adquirits a l’aula.

El termini de matriculació per al nou curs (2021-22) d'aquest títol propi d'actualització romandrà obert fins al 13 de desembre.

MÉS INFORMACIÓ

L’atracció pedagògica vers la mar durant el segle XX

Barcelona, 23, 24 i 25 de novembre de 2022

Presentació de comunicacions fins al 22 d’octubre de 2021, en format word, a 25jornades.hist.educ@correu.iec.cat

 

MÉS INFORMACIÓ

 

 


Revista EDUTEC. Convocatòria de contribucions Call for papers

Número especial: Educación flexible en la era del conocimiento abierto

Logo Edutec

Edutec, Revista Electrónica de Tecnologia Educativa, llança la convocatòria de contribucions al número especial ”Educación flexible en la era del conocimiento abierto”, coordinat pel Dr. Jesús Salinas, del Grup d’Infància, Tecnologia, Educació i Diversitat (GITED) de l’IRIE, i la Doctora Olga Lucía Agudelo.

La publicació d’aquest  està prevista per al mes de març de 2022 i el termini màxim de recepció de contribucions és el dia 10 de gener de 2022.


MÉS INFORMACIÓ

 

 

 

 

 

 



--