NOVETAT: PROGRAMA DETALLAT EN PDF (3/11/2023)

DESCARREGAU AQUÍ

Programa provisional. Recordau que la inscripció al congrés permet l’accés a totes les activitats que apareixen al programa. En el cas de docents de les Illes Balears que s’inscriguin únicament a través del portal del docent de la Conselleria d’Educació i Formació Professional només tendran accés a les activitats del dijous i el divendres en horari d’horabaixa.

Dimecres, 8 de novembre de 2023

14:30 – 15:30hRecepción de bienvenida en Son Lledó (Campus UIB)
15.00 – 16.00hLliurament de documentació
16.00 – 16.30hObertura
16.30 – 18.00hConferència plenària 1. Education and equity a cargo de Louise Archer (professora a la University College de Londres i codirectora del Centre for Sociology of Education and Equity)
18.00 – 18.30hDescans
18.30 – 20.00hComunicacions 1

Dijous 9 de novembre de 2023

9.00 – 11.00hComunicacions 2
11.00 – 12.00hDescans + Sessió de pòsters 1
12.00 – 14.00hComunicacions 3 / Taules rodones Instituts de Recerca
14.00 – 15.30hDinar
15.30 – 17.00hConferència plenària 2. ¿Cómo aprendemos? Una breve aproximación desde las ciencias cognitivas a càrrec d’Héctor Ruiz (director de la International Science Teaching Foundation)
17.00 – 17.30hDescans
17.30 – 19.30hComunicacions 4

Viernes 10 de noviembre de 2023

9.00 – 10.30hComunicacions 5
10.30 – 11.30hDescans + Sessió de pòsters 2
11.30 – 13.00hComunicacions 6
13.00 – 14.30hConferència plenària 3. Educaciones para el (bien) común: o por qué ya no podemos hacer investigación educativa de otra forma a càrrec de Jordi Collet-Sabé (professor titular i exvicerector de recerca a la Universitat de Vic-UCC)
14.30 – 15.00hTancament IRED23
16.00 – 17.30hSessions de doctorands i doctorandes en Educació i en Tecnologia Educativa + Presentació colecció bones pràctiques
17.30 – 18.00hDescans i sessió de pòsters de centres educatius
18.00 – 19.00hConferència plenària 4. Pulsa pausa. ¿Para qué innovamos en educación? a càrrec de Miquel Àngel Tirado (inspector d’educació de la CAIB)
19.00 – 19.30hClausura V Jornades IRIE

Comments are closed