Cursos
Formació Doctorats i Investigadors. Any acadèmic 2024-25
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Guia docent | Professorat | Calendari | Inscripció | Destinataris | Idioma i Modalitat |
IRIE2406. Escriptura i presentació de comunicacions científiques (2 ECTS) | Guia docent | Daniel Adrover (UIB) i Àngels Esteller (UIB) | Inici 7 d'octubre de 2024 | Inscripció oberta fins el dia 3 d'octubre de 2024 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Formulari d'inscripció | En línia | |||||
IRIE2404. Curs de metodologies d'investigació qualitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Elena Quintana (UIB) i Júlia Vilasís (UPF) | Novembre. Pendent de confirmar data d'inici | La inscripció s'obrirà uns dies abans de l'inici del curs | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
En línia | ||||||
IRIE2501. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora (1 ECTS) | Guia docent | Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | Febrer. Pendent de confirmar data d'inici | La inscripció s'obrirà uns dies abans de l'inici del curs | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
En línia | ||||||
IRIE2502. Recerca basada en disseny (1 ECTS) | Guia docent | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) |
Abril. Pendent de confirmar data d'inici
|
La inscripció s'obrirà uns dies abans de l'inici del curs |
Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
En línia | ||||||
IRIE2505. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació (2 ECTS) | Guia docent | Rubén Comas (UIB) i Antoni Cerdà (UIB) | Maig. Pendent de confirmar data d'inici |
La inscripció s'obrirà uns dies abans de l'inici del curs |
Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
En línia | ||||||
IRIE2503. Curs de metodologies d'investigació quantitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | Juliol. Pendent de confirmar data d'inici | La inscripció s'obrirà uns dies abans de l'inici del curs | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
En línia |
Formació Doctorats i Investigadors. Any acadèmic 2023-24
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Guia docent | Professorat | Calendari | Inscripció | Destinataris | Idioma i Modalitat |
IRIE2306. Escriptura i presentació de comunicacions científiques (2 ECTS) | Guia docent | Daniel Adrover (UIB) i Àngels Esteller (UIB) | Inici 2 d'octubre de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 27 de setembre de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2304. Curs de metodologies d'investigació qualitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Elena Quintana (UIB) i Júlia Vilasís (UPF) | Inici 29 de novembre de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 26 de novembre de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2401. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora (1 ECTS) | Guia docent | Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | Inici 19 de febrer de 2024 | Inscripció oberta fins dia 18 de febrer de 2024 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2402. Recerca basada en disseny (1 ECTS) | Guia docent | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) |
Inici 15 d'abril de 2024
|
Inscripció oberta fins dia 12 d'abril de 2024 |
Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2405. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació (2 ECTS) | Guia docent | Rubén Comas (UIB) i Antoni Cerdà (UIB) | Inici 6 de maig de 2024 |
Inscripció oberta fins dia 3 de maig de 2024 |
Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2403. Curs de metodologies d'investigació quantitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | Inici 1 de juliol de 2024 | Inscripció oberta fins dia 26 de juny de 2024 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia |
Formació Doctorats i Investigadors 2023*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Guia docent | Professorat | Calendari | Inscripció | Destinataris | Idioma i Modalitat |
IRIE2301. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora (1 ECTS) | Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | Inici 20 de febrer de 2023 | Inscripció oberta fins el 14 de febrer de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà | |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2302. Recerca basada en disseny (1 ECTS) | Guia docent | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) | Inici 24 d'abril de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 18 d'abril de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2303. Curs de metodologies d'investigació quantitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | Inici 3 de juliol de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 27 de juny de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2304. Curs de metodologies d'investigació qualitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Elena Quintana (UIB) i Júlia Vilasís (UPF) |
Inici 29 de novembre de 2023
|
Inscripció oberta fins el dia 26 de novembre de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2305. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació (2 ECTS) | Guia docent | Rubén Comas (UIB) i Jaume Sureda (UIB) | Inici 9 de maig de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 3 de maig de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2306. Escriptura i presentació de comunicacions científiques (2 ECTS) | Guia docent | Daniel Adrover (UIB) i Àngels Esteller (UIB) | Inici 2 d'octubre de 2023 | Inscripció oberta fins el dia 27 de setembre de 2023 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia |
Formació Doctorats i Investigadors 2022*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Guia docent | Professorat | Calendari | Inscripció | Destinataris | Idioma i Modalitat |
IRIE2201. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora (1 ECTS) | Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | Inici 22 de febrer de 2022 | Inscripció oberta fins el 16 de febrer de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà | |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2202. Recerca basada en disseny (1 ECTS) | Guia docent | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) | Inici 25 d'abril de 2022 | Inscripció oberta fins l'11 d'abril de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2203. Curs de metodologies d'investigació quantitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | Inici 4 de juliol de 2022 | Inscripció oberta fins el 29 de juny de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2204. Curs de metodologies d'investigació qualitativa (2,5 ECTS) | Guia docent | Carmen Touza (UIB) i Elena Quintana (UIB) |
Inici 29 de novembre 2022
|
Inscripció oberta fins el 15 de novembre de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2205. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació (2 ECTS) | Guia docent | Rubén Comas (UIB) i Jaume Sureda (UIB) | Inici 2 de maig de 2022 | Inscripció oberta fins el 29 d'abril de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2206. Escriptura i presentació de comunicacions científiques (2 ECTS) | Guia docent | Daniel Adrover (UIB) i Àngels Esteller (UIB) | 3 Octubre 2022 | Inscripció oberta fins el 22 de setembre de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2207. Revistes predadores* Aquest curs forma part de les activitats de difusió i sensibilització del projecte de R+D+i IAPOST ajuda RTI2018-098314-B-I00, finançat pel MCIN/AEI/10.13039/501100011033/ i FEDER “Una manera de fer Europa”. |
Guia docent | Rubén Comas (UIB) | 31 de març de 18 a 20 hores | Inscripció oberta fins el dia 27 de març de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà |
Inscripció tancada | En línia | |||||
IRIE2208. Open Virtual Mobility |
Gemma Tur (UIB) i Santos Urbina (UIB) | Anul·lat | Inscripció oberta fins el dia 26 de maig de 2022 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Castellà | |
Accediu al formulari | En línia |
Formació Doctorats i Investigadors 2021*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Crèdits | Guia docent | Modalitat | Professorat | Calendari | Idioma | Destinataris | Inscripció |
IRIE2101. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora | 1 ECTS | En línia | Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | Inici 22 de febrer de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 17 de febrer de 2021 | |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2102. Recerca basada en disseny | 1 ECTS | En línia | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) | Inici 19 d'Abril de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 15 de d'abril de 2021 | |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2103. Curs de metodologies d'investigació quantitativa | 2.5 ECTS | Guia docent | En línia | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | Inici 5 de juliol de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 1 de juliol de 2021 |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2104. Curs de metodologies d'investigació qualitativa | 2.5 ECTS | Guia docent | En línia | Carmen Touza (UIB) i Elena Quintana (UIB) | Inici 16 de novembre de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 9 de novembre de 2021 |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2105. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació | 2 ECTS | Guia docent | En línia | Rubén Comas (UIB) i Jaume Sureda (UIB) | Inici 3 de maig de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 28 de d'abril de 2021 |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2106. Escriptura i presentació de comunicacions científiques | 2 ECTS | Guia docent | En línia | Daniel Adrover (UIB) i Eva Aguilar (UIB) | Inici 4 d'octubre de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 23 de setembre de 2021 |
Accediu al formulari | ||||||||
IRIE2107. Open Virtual Mobility. | 1 ECTS | En línia | Gemma Tur (UIB) i Santos Urbina (UIB) | Inici 24 de maig de 2021 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 21 de maig de 2021 | |
Accediu al formulari |
Formació Doctorats i Investigadors 2020*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Crèdits | Modalitat | Professorat | Calendari | Idioma | Destinataris | Inscripció |
IRIE2001. Com potenciar la teva identitat digital com a investigador/investigadora | 1 ECTS | En línia | Victoria Marín (University of Oldenburg), Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) | 27 de gener al 23 de febrer de 2020 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 22 de gener de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2002. Eines telemàtiques de suport al treball de recerca (Lime Survey) | 1 ECTS | En línia | Isabel Pascual (CECU) | A determinar | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | |
IRIE2003. Recerca basada en disseny | 1 ECTS | En línia | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) | 21 d'abril al 4 de maig de 2020 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 3 d'abril de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2004. Recerca basada en disseny per a investigadors seniors | 1 ECTS | Semipresencial | Jesús Salinas (UIB) i Bárbara De Benito (UIB) | 12 i 19 de febrer de 2020. De 16 a 19 hores | Castellà | Investigadors IRIE |
Inscripció oberta fins el dia 10 de febrer de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2005. Curs de metodologies d'investigació quantitativa | 2.5 ECTS | En línia | Victòria Quesada (UIB) i Víctor A. Sánchez (UIB) | A determinar | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 15 de juny de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2006. Curs de metodologies d'investigació qualitativa | 2.5 ECTS | En línia | Carmen Touza (UIB) i Elena Quintana (UIB) | A determinar | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 11 de novembre de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2007. Curs de metodologies d'investigació qualitativa: mètode històric | 2.5 ECTS | En línia | Francisca Comas (UIB) i Bernat Sureda (UIB) | A determinar | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | |
IRIE2008. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació | 2 ECTS | En línia | Rubén Comas (UIB) i Jaume Sureda (UIB) | 4 de maig al 26 de juny de 2020 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 27 d'abril de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2009. Escriptura i presentació de comunicacions científiques | 2 ECTS | En línia | Daniel Adrover (UIB) i Eva Aguilar (UIB) | Inici 8 d'octubre de 2020 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 25 de setembre de 2020 Accediu al formulari |
IRIE2010. Open Virtual Mobility. | 1 ECTS | En línia | Gemma Tur (UIB) i Santos Urbina (UIB) | 15 de maig al 25 de juny de 2020 | Castellà | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 11 de maig de 2020 Accediu al formulari |
Formació Doctorats i Investigadors 2019*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Crèdits | Modalitat | Professorat | Data d'inici | Destinataris | Inscripció alumnes UIB | Inscripció alumnes UdL, URV, UM |
IRIE1901. Com potenciar la seva identitat digital com a investigador | 1 ECTS | En línia |
Victoria Marín (University of Oldenburg), Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) |
11 de febrer de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el 6 de febrer |
|
Formulari d'inscripció | Formulari d'inscripció | ||||||
IRIE1902. Eines telemàtiques de suport al treball de recerca (Lime Survey) | 1 ECTS | En línia | Isabel Pascual (CECU) | 2 d'abril de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el 26 de març | |
Formulari d'inscripció | |||||||
IRIE1903. Curs de metodologies d'investigació qualitativa | 2.5 ECTS | En línia | Lluís Ballester (UIB) i Antonio Casero (UIB) | 11 de març de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el 7 de març. Curs amb places limitades a 25 inscripcions | |
Formulari d'inscripció | Formulari d'inscripció | ||||||
IRIE1904. Taller de disseny d'activitats didàctiques mitjançant l'ús de l'Entorn Integrat de Disseny per a l'Aprenentatge (ILDE) | 1 ECTS | En línia | Victoria Marín (University of Oldenburg) | 4 de març de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 26 de febrer | |
Formulari d'inscripció | |||||||
IRIE1905. Escriptura i presentació de comunicacions científiques
|
2 ECTS | En línia | Daniel Adrover (UIB) i Eva Aguilar (UIB) | 30 de setembre de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins dia 26 de setembre | |
Formulari d'inscripció | |||||||
IRIE1906. Països en vies de desenvolupament. Pobresa digital i bretxes obertes | 1.5 ECTS | En línia | Marcelo Vera (University of South Florida, Tampa) | 6 de maig de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 6 de maig | |
Formulari d'inscripció |
|||||||
IRIE1907. Curs de metodologies d'investigació quantitativa |
2.5 ECTS
|
En línia | Lluís Ballester (UIB) i Antonio Casero (UIB) | Ajornat |
Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa |
||
IRIE1908. Tècniques de recerca bibliogràfica i documentació | 2 ECTS | En línia | Rubén Comas (UIB) i Jaume Sureda (UIB) | 17 d'abril de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Matrícula tancada | |
IRIE1909. Curs de metodologies d'investigació qualitativa: mètode històric | 2.5 ECTS | En línia | Francisca Comas (UIB) i Bernat Sureda (UIB) | Ajornat | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | ||
IRIE1910. Estratègia d'aprenentatge: una proposta dinàmica motivacional | 1 ECTS | Presencial i en línia | Luz Rosa Estrella. Vicerectora de Relacions Internacionals i Vinculació Social de la Universidad Abierta para Adultos (UAPA, República Dominicana) | 23 d'octubre de 2019 | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat en Educació i Tecnologia Educativa | Inscripció oberta fins el dia 22 d'octubre | |
Formulari d'inscripció |
Formació Doctorats i Investigadors 2018*
Aquest pla de formació va dirigit al personal investigador de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el formulari que s'anirà activant a l'inici de cada curs. Aquest pla de formació pot veure's modificat per canvis de darrera hora. Us aconsellam que, abans de formalitzar la inscripció a cadascun dels cursos, en comproveu les dades.
Curs | Hores | Modalitat | Professorat | Calendari | Destinataris | Inscripció |
IRIE1801. Eines de treball telemàtiques de suport al treball de recerca (LimeSurvey) | 3 hores | En línia |
Isabel Pascual |
7 al 14 de març | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 4 de març Matrícula tancada |
IRIE1802. Com potenciar la seva identitat digital com a investigador (adreçat a investigadors juniors) | 6 hores | En línia | Victoria Marín (University of Oldenburg), Juan Moreno (Universitat de les Illes Balears) i Alexandra Lizana (Universitat de les Illes Balears) | 9 al 27 d'abril | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 28 de març Matrícula tancada |
IRIE1803. Taller de disseny d'activitats didàctiques mitjançant l'ús de l'Entorn Integrat de Disseny per a l'Aprenentatge (ILDE) | 10 hores | En línia | Victoria Marín (University of Oldenburg) | 7 al 27 de maig | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 2 de maig Matrícula tancada |
IRIE1804. SPSS bàsic | 10 hores | A determinar | Albert Sesé (Universitat de les Illes Balears) | A determinar | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa | |
IRIE1805. Atlas.ti per recerca en educació | 10 hores | En línia | Jose Sánchez (Universidad de Sevilla) | 18, 20, 22, 25 i 27 de juny de 17 a 19 hores | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 14 de juny Matrícula tancada |
IRIE1807. Com potenciar la seva identitat digital com a investigador (adreçat a investigadors seniors) | 6 hores | Presencial | Victoria Marín (University of Oldenburg) | 24 de maig. De 12 a 14 hores a l'aula B11 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya | Investigadors IRIE i alumnes del doctorat d’Educació i Tecnologia Educativa |
Inscripció oberta fins el dia 23 de maig Matrícula tancada |
Formació pròpia 2017
Pla de formació IRIE 2016-17
Curs |
Hores |
Professorat |
Calendari |
Idioma | Tipus de formació |
---|---|---|---|---|---|
IRIE1701. Com escriure un article d’impacte |
4 |
Daniel Adrover (UIB) i Xavier Ponseti (UIB) |
24 i 26 d'abril |
Català i castellà | 3 |
IRIE1702. Eines telemàtiques de suport al treball de recerca (Lime Survey) |
6 |
Isabel Pascual (IRIE) |
7 de Març |
Castellà | 1 |
IRIE1703. Com potenciar la seva identitat digital com a investigador |
10 |
Victoria Marín (University of Oldenburg), Juan Moreno (UIB) i Alexandra Lizana (UIB) |
Del 8 al 26 de Març |
Castellà | 1 |
IRIE1704. SPSS bàsic |
10 |
Albert Sesé (UIB) |
12, 13 de juny de les 16 a les 19 hores i 15 de juny de 16 a 20 hores |
Castellà | 3 |
IRIE1705. Anàlisi de dades qualitatives (amb NVIVO-QSR) |
15 |
Lluis Ballester (UIB) |
13, 14, 20 i 21 de febrer de 17 a 20 hores |
Castellà | 3 |
IRIE1706. Taller de disseny d'activitats didàctiques mitjançant l'ús de l'Entorn Integrat de Disseny per a l'Aprenentatge (ILDE) | 10 | Victoria Marín (University of Oldenburg) | Del 19 de juny al 9 de juliol | Castellà | 1 |
IRIE1707. Concept mapping as an assessment tool in science education | 8 | Dr. Priit Reiska (University of Tallin) | 2 i 3 de maig | Anglès | 3 |
2. Formació presencial amb videoconferència. Es farà la classe a una aula del campus i al mateix moment es retransmetrà per la plataforma Adobe Connect per a aquells alumnes que són de fora o no puguin assistir a l'aula.
3. Formació presencial amb els alumnes que poden assistir a l'aula. S'enregistrarà la sessió per poder penjar-la a l'aula virtual per als alumnes que no hi hagin pogut assistir.
Aquest pla de formació va dirigit als investigadors de l'IRIE i als alumnes dels Doctorats d'Educació i Tecnologia Educativa. Per fer la inscripció als cursos podeu emplenar el següent formulari, el termini de matrícula es tancarà el dia 9 de febrer.
Formació pròpia 2015-16
Les TIC aplicades a l'ensenyament/aprenentatge de llengües
Data: 26 de setembre de 2016, de 17 a 19 hores.
Termini d'inscripcions: fins dia 23 de setembre de 2016
Tècniques d'observació en l'àmbit de la recerca social i educativa
Data: 13 i 14 de novembre de 2015
Termini d'inscripcions: fins l'11 de novembre
Cap a la millora de la comunicació pública de les recerques universitàries
Data: 21 de gener de 2015 (de 16 a 20 hores)
Termini d'incripcions: fins dia 19 de gener
Termini per a presentar ofertes de cursos
Obert el termini perquè els membres dels grups de recerca de l'IRIE presentin propostes de cursos de formació per a la comunitat educativa en general (centres, associacions, estudiants, professionals...).
Les soŀlicituds es poden fer arribar a la següent adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Model de soŀlicitud
Seminaris
Seminaris de Recerca a l'IRIE 24-25*
Seminari IV
23 d’octubre a les 13:30 hs Seminari: Workplace learning and digital Technology in preschool
Presencial i telematic (en anglès). A càrrec de Marianne Gallardo, Estudiant de doctorat al Departament d’Educació de la Universitat d’Estocolm, centrat en l’aprenentatge en el lloc de treball pel que fa a la tecnologia digital a l’educació infantil des del 2021.
Edifici Guillem Cifre, sala de reunions de l’IRIE (Bloc C-210)
El dia 23 d’octubre, a les 13:30 hores (hora espanyola), se celebrarà el quart Seminari de Recerca a l'IRIE, tant en modalitat presencial com en línia. El format i el calendari d'aquesta activitat seran els següents:
-
De 13:30 a 14:30h. Seminari: Workplace learning and digital Technology in preschool(en anglès). A càrrec de Marianne Gallardo. Es farà presencial i també en línia per a les persones que prefereixin aquesta modalitat.
El seminari, en la seva forma presencial, tindrà lloc a la sala de reunions de l’IRIE de l'edifici Guillem Cifre (Bloc C-210), per a aquells que desitgin assistir a l’activitat presencialment.
Resum del seminari:
La presentació subratllarà la importància de les habilitats comunicatives i organitzatives en qualsevol professió, especialment en la del professorat. Es presentarà el concepte de comunicació, seguit d'una exposició dels diferents tipus de comunicació. Es farà èmfasi en les habilitats organitzatives com a requisit previ per a una comunicació exitosa entre professors i estudiants, incloent-hi el rendiment públic, les habilitats de negociació i la comunicació assertiva com l'única via per a una relació reeixida professor-estudiant. També es dedicarà certa atenció a la correspondència empresarial i l'ètica professional.
Inscripcions al següent formulari
Sobre la ponent:
Marianne Gallardoés estudiant de doctorat al Departament d'Educació de la Universitat d'Estocolm, centrat en l'aprenentatge en el lloc de treball relacionat amb la tecnologia digital a l'educació infantil des del 2021. La meva recerca explora com s'organitza, es representa i es desenvolupa el treball pedagògic i l'aprenentatge dels mestres d'educació infantil suecs amb la tecnologia digital. La meva tesi de màster va examinar com els mestres fomenten actituds crítiques dels infants envers les eines digitals, posant èmfasi en la competència digital crítica. Formo part del grup de recerca "Pedagogies Organitzacionals" al meu departament, on participo en discussions sobre l'aprenentatge i el lideratge en contextos laborals (tant en organitzacions públiques com privades). Tinc un màster en Educació Infantil per la Universitat d'Estocolm i un grau en Educació Infantil. A més, vaig estudiar xarxes d'ordinadors durant dos anys a la Universitat de Mälardalen (Suècia) i tinc una àmplia experiència treballant en escoles bressol. La meva experiència inclou pedagogies organitzacionals/aprenentatge en el lloc de treball, educació infantil, TIC/tecnologia digital/alfabetització digital/competència digital, aprenentatge d'adults, formació del professorat, etnografia audiovisual i recerca qualitativa.
Seminari III
9 d’octubre a les 13:30 hs Seminari: Communication and Organizational Skills of Teachers
Presencial I telematic (en anglès). A càrrec de Marija Boranijašević, professora d'Estudis Aplicats a l'Acadèmia d'Estudis Tècnics i de Preescolar Aplicats de Niš, Sèrbia.
Edifici Guillem Cifre, sala de reunions de l’IRIE (Bloc C-210)
El dia 9 d’octubre, a les 13:30 hores (hora espanyola), se celebrarà el tercer Seminari de Recerca a l'IRIE, tant en modalitat presencial com en línia. El format i el calendari d'aquesta activitat seran els següents:
- De 13:30 a 14:30h. Seminari: Communication and Organizational Skills of Teachers(en anglès). A càrrec de Marija Boranijašević. Es farà presencial i també en línia per a les persones que prefereixin aquesta modalitat.
El seminari, en la seva forma presencial, tindrà lloc a la sala de reunions de l’IRIE de l'edifici Guillem Cifre (Bloc C-210), per a aquells que desitgin assistir a l’activitat presencialment.
Resum del seminari:
La presentació subratllarà la importància de les habilitats comunicatives i organitzatives en qualsevol professió, especialment en la del professorat. Es presentarà el concepte de comunicació, seguit d'una exposició dels diferents tipus de comunicació. Es farà èmfasi en les habilitats organitzatives com a requisit previ per a una comunicació exitosa entre professors i estudiants, incloent-hi el rendiment públic, les habilitats de negociació i la comunicació assertiva com l'única via per a una relació reeixida professor-estudiant. També es dedicarà certa atenció a la correspondència empresarial i l'ètica professional.
Inscripcions al següent formulari
Sobre la ponent:
Marija Boranijaševićés professora d'Estudis Aplicats a l'Acadèmia d'Estudis Tècnics i de Preescolar Aplicats de Niš, Sèrbia, amb un doctorat en Comunicologia i un màster en Llengua i Literatura Anglesa. Imparteix classes de Comunicació Empresarial, Relacions Públiques, Comunicació Digital i Ètica, i Cultura de la Informació als Mitjans. A més de la docència, ha estat implicada en traduccions escrites i orals, traduint articles científics en l'àmbit del dret, l'economia i la medicina, i realitzant traduccions simultànies i consecutives en un gran nombre de seminaris, tallers, grups de discussió i programes de televisió. Ha participat en diversos projectes, conferències, seminaris i cursos de formació. Marija Boranijašević és autora d'una monografia, coautora de dos diccionaris, un lèxic i un llibre de gramàtica, i autora d'un gran nombre d'articles científics publicats en revistes científiques nacionals i internacionals.
Seminari II
2 d’octubre a les 13:30 hs Seminari: Self-Regulation of Digital Behaviour in Children
Presencial I telematic (en anglès). A càrrec de Karla Hrbáčková, professora assistent del Departament de Ciències Pedagògiques a la Universitat Tomas Bata de Zlín (República Txeca).
Edifici Guillem Cifre, sala de reunions de l’IRIE (Bloc C-210)
El dia 2 d’octubre, a les 13:30 hores (hora espanyola), se celebrarà el segon Seminari de Recerca a l'IRIE, tant en modalitat presencial com en línia. El format i el calendari d'aquesta activitat seran els següents:
-
De 13:30 a 14:30h. Seminari: Self-Regulation of Digital Behaviour in Children(en anglès). A càrrec de Karla Hrbáčková. Es farà presencial i també en línia per a les persones que prefereixin aquesta modalitat.
El seminari, en la seva forma presencial, tindrà lloc a la sala de reunions de l’IRIE de l'edifici Guillem Cifre (Bloc C-210), per a aquells que desitgin assistir a l’activitat presencialment.
Resum del seminari:
La presentació introdueix un projecte de recerca finançat per la Fundació Txeca de Ciència, que se centra en l'autoregulació del comportament digital en infants d'entre 11 i 15 anys. L'objectiu de la presentació és exposar l'enfocament del projecte, els objectius principals i el disseny de la recerca, destacant el paper de l'autoregulació en l'ús problemàtic de les tecnologies digitals. El principal objectiu del projecte és explorar com la capacitat dels infants per regular el seu propi comportament, juntament amb les seves actituds implícites i explícites envers les tecnologies digitals, influeix en l'ús que fan d'aquestes tecnologies. A través d'un estudi exhaustiu que inclou una gran mostra d'infants, la recerca pretén comprendre millor els factors que contribueixen a l'ús problemàtic de les tecnologies digitals i desenvolupar estratègies per promoure hàbits digitals més saludables. Aquesta presentació ofereix informació valuosa per a educadors i investigadors interessats a abordar els reptes relacionats amb l'ús excessiu de tecnologies digitals en infants.
Inscripcions al següent formulari
Sobre la ponent:
Karla Hrbáčková treballa com a professora ajudant al Departament de Ciències Pedagògiques de la Facultat d'Humanitats de la Universitat Tomas Baťa de Zlín, on és responsable dels cursos de metodologia quantitativa en el grau de Màster. El seu interès se centra principalment en la qüestió de l'autoregulació, l'autonomia, el comportament autodeterminat, les relacions socials a l'aula i el desenvolupament del pensament metacognitiu en els infants. És investigadora principal i líder d'equip en projectes que es concentren en l'autoregulació del comportament en infants i adolescents. Actualment, participa activament en la preparació d'un programa de mindfulness per a infants i en la utilització d'elements de comunicació no violenta per a estudiants de professions d'ajuda. En la seva pràctica, utilitza l'experiència de la pedagogia intuïtiva i la kinesiologia (mètode One Brain™). És facilitadora de PSYCH-K®.
Seminari I
-
De 13:30 a 14:30h. Seminari: Risky Play in Children – Research Challenges (en anglès). A càrrec de Eliška Suchánková. Es farà presencial i també en línia per a les persones que prefereixin aquesta modalitat.
Seminaris anys anteriors
Seminaris de Recerca a l'IRIE*
El dia 22 de juny, a les 16 hores (hora espanyola), se celebrarà un Seminari de Recerca a l'IRIE, tant en modalitat presencial com en línia. El format i el calendari d'aquesta activitat seran els següents:
- De 16 a 18h. Taller sobre integritat i ètica en la recerca (en anglès). A càrrec de Tomáš Foltýnek. Es farà presencial i també en línia per a les persones que prefereixin aquesta modalitat. La sessió començarà amb una breu exposició sobre les causes i conseqüències de la mala conducta en la recerca. Es debatrà què significa una cultura d'integritat en la investigació i quins són els dilemes ètics relacionats amb la recerca. Es finalitzarà amb un joc interactiu de dilemes. Aquesta activitat forma part de: a) el projecte RTI2018-098314-B-I00 finançat per MCIN/ AEI /10.13039/501100011033/ i per FEDER “Una manera de fer Europa” i b) la Xarxa Iberaomericana de Recerca en Integritat Acadèmica (https://red-ia.org/).
- De 18 a 19.30h. Programas europeos: una oportunidad para financiar la innovación educativa (en castellà). A càrrec de M. Begoña Arenas Romero. Aquesta activitat es farà en línia. Es tractaran els programes europeus com a forma de finançar la recerca educativa, es donaran consells per optar a aquestes ajudes, i es procedirà a la la resolució de dubtes al respecte.
El seminari, en la seva forma presencial, tindrà lloc a l'aula 27 de l'edifici Sa Riera (segon pis), per a aquells que desitgin assistir a la primera activitat presencialment. A més, aquestes persones tendran la possibilitat de quedar a l'aula durant la segona activitat, que se seguirà telemàticament.
Inscripcions: Inscripcions tancades.
Sobre els ponents:
El Dr. Tomáš Foltýnek és professor a la Facultat d'Informàtica de la Universitat de Masaryk (Rep. Txeca). És el representant txec a la Plataforma Paneuropea per a l'ètica, la transparència i la integritat en l'educació (ETINED) del Consell d'Europa. També exerceix com a cap adjunt del Comitè de Treball d'Ètica en el Treball Científic i Pedagògic dins del Consell d'institucions d'educació superior de la República Txeca. Ha participat i liderat diversos projectes internacionals sobre plagi i integritat acadèmica. És president de la Xarxa Europea per a la Integritat Acadèmica (https://www.academicintegrity.eu/wp/) i compta amb el certificat de formador en integritat en la recerca de VIRT2UE.
M. Begoña Arenas Romero és coordinadora de projectes a Innovation Training Center. Es va llicenciar en Dret per la Universitat de Granada. Va ser investigadora junior i senior en Scienter (a la seu de Bolonya) i directora de Producció a Scienter España, empresa participada per la Universitat de Granada, on teletreballava des de 2003 primer al Campo de Gibraltar i després a la Costa del Sol. L'any 2015 va fundar una nova empresa amb altres companys, Innovatino Training Center, amb seu a Palma i centrada en la innovació en l'educació i la formació basada en noves tecnologies. També és professora associada en la UNIR, on és directora de treballs de fi de diferents postgraus.
Explicam la recerca. Edicions anteriors*
|
EXPLICAM LA RECERCA
Amb aquesta activitat es pretén que els grups consolidats de l'IRIE presentin els seus projectes I+D, principalment els que ja han finalitzat, però també poden difondre projectes encara actius.
L'activitat va destinada principalment a membres de l'IRIE, alumnes de doctorat, professorat universitari i no universitari, encara que també pot assistir-hi qualsevol altra persona interesada en la temàtica.
Les sessions es faran en horari d'horabaixa, el darrer dimecres o dijous de cada mes.
Data i horari | Lloc | Grup de recerca | Programa | Formulari d'inscripció | Presentacions |
---|---|---|---|---|---|
Dimecres 28 de gener | Aula 9 de l'edifici Sa Riera | Educació i Ciutadania | Programa |
Formulari d'inscripció - tancat - |
|
Dijous 5 de març | Aula 9 de l'edifici Sa Riera | Estudis de gènere | Programa |
Formulari d'inscripció - tancat - |
|
Ciència, tecnologia i societat. Didàctica de la ciència | |||||
Dimecres 6 de maig | Aula 9 de l'edifici Sa Riera | Estudis de la cultura, la societat, la comunicació i el pensament contemporani | Programa |
Formulari d'inscripció - tancat -
|
|
Dimecres 3 de juny | Aula 9 de l'edifici Sa Riera | Grup de infancia, tecnologia, educació i diversitat | Programa |
Formulari d'inscripció - tancat - |
Autoformació
Autoformació del Servei de Biblioteca
Els cursos a continuació es fan en modalitat d'autoformació. Per això, es poden fer a qualsevol moment del curs acadèmic, són gratuïts i sempre són en línia. Van destinats a qualsevol membre de la comunitat universitària. Si es realitzen tots 5 cursos es pot obtenir un crèdit ECTS.
Curs | Professorat | Inscripció |
BiblioExplora: fes teva la biblioteca Presenta els principals serveis que ofereix la biblioteca de la UIB per desenvolupar tasques d'estudi i aprenentatge. |
Marta Macías, María Jesús Manzano, Eva Martínez i Margarita Riutord (Servei de Biblioteca de la UIB) | Inscripció oberta tot el curs acadèmic. Inscripció per fer-ho en català. |
Inscripció per fer-ho en castellà. | ||
BiblioCerca: informació acadèmica més enllà de Google Dona a conèixer les eines bàsiques per trobar i avaluar la informació científica i acadèmica necessària per al seguiment de les assignatures i l'elaboració de treballs acadèmics. |
Marta Macías, María Jesús Manzano, Eva Martínez i Margarita Riutord (Servei de Biblioteca de la UIB) | Inscripció oberta tot el curs acadèmic. Inscripció per fer-ho en català. |
Inscripció per fer-ho en castellà. | ||
BiblioÈtica: passa del copy/paste Proposa treballar sobre plagi i honestedat acadèmica per fer un ús ètic i legal de la informació que s'utilitza quan es redacta un treball acadèmic o científic. |
Marta Macías, María Jesús Manzano, Eva Martínez i Margarita Riutord (Servei de Biblioteca de la UIB) | Inscripció oberta tot el curs acadèmic. Inscripció per fer-ho en català. |
Inscripció per fer-ho en castellà. | ||
BiblioCita: fes-ho amb estil, cita bé Dona a conèixer els estils de citació de diferents disciplines (APA, Vancouver, etc.) per aprendre a citar bibliografia al redactar un treball acadèmic. |
Marta Macías, María Jesús Manzano, Eva Martínez i Margarita Riutord (Servei de Biblioteca de la UIB) | Inscripció oberta tot el curs acadèmic. Inscripció per fer-ho en català. |
Inscripció per fer-ho en castellà. | ||
BiblioMendeley: una biblioteca al teu ordinador Explica com emprar el gestor bibliogràfic Mendeley per gestionar una biblioteca de referències i inserir citacions i bibliografia a treballs acadèmics o d'investigació. |
Marta Macías, María Jesús Manzano, Eva Martínez i Margarita Riutord (Servei de Biblioteca de la UIB) |
Inscripció oberta tot el curs acadèmic. Inscripció per fer-ho en català. |
Inscripció per fer-ho en castellà. |
Autoformació de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat
Curs d'Autoaprenentatge: Una anàlisi Transversal en un Món Desigual (tercera edició)
Aquest curs us proposa reflexionar sobre conceptes i línies de pensament relacionats amb la cooperació al desenvolupament emmarcada en l’Agenda 2030. Mitjançant un itinerari d’autoaprenentatge format per mòduls independents, podreu acostar-vos a aquest món i aprofundir en el seu coneixement des de perspectives diverses.
* Activitats realitzades amb la participació de técnics contractats en el marc del Conveni Instrumental de subvenció entre el Govern de les Illes Balears i la Universitat de les Illes Balears per a la consolidació de l'Institut de Recerca i Innovació Educativa (IRIE) |