El passat dilluns, 4 de juliol, la seu de l’IRIE va acollir una trobada entre representants del govern autonòmic i personal investigador de l’Institut.

El Secretari Autonòmic d’Universitats, Recerca i Política Lingüística, Sr. Miquel Àngel Sureda, i el director general de Política Universitària i Recerca, Sr. Josep Lluís Pons Hinojosa, varen ser rebuts pel vicerector de Política Científica i Investigació, el Dr. Víctor Homar Santaner, i per la directora i la secretària de l’IRIE, les doctores Eva Aguilar i Maria del Mar Vanrell respectivament.

A la trobada s’hi sumaren integrants i investigadores i investigadors principals d’alguns dels grups de recerca de l’IRIE que, amb la seva experiència, varen fer palesa la importància de la recerca en educació i la necessitat que aquesta disciplina sigui tinguda en compte en el disseny dels plans d’investigació.