irie@uib.cat
+34 971 25 98 60
Portal IRIE
fbttytbstg
IRIE Recerca educativa
  • Inici
  • L'IRIE
    • Qui som
    • Personal IRIE
    • Òrgans de govern
      • Consell de l'institut
      • Consell Rector
      • Comitè científic extern
      • Comissió permanent
    • Documents de l'IRIE
    • Imatge institucional
    • Formulari de Contacte
    • Relacions de l'IRIE
  • Formació i innovació
    • Innovació
    • Formació Doctorats i Investigadors
    • Formació PDI
    • Doctorat en Educació
    • Doctorat en Tecnologia Educativa
  • Recerca
    • Membres de l'IRIE
    • Grups de l'IRIE
    • Línies de recerca
    • Producció científica global
    • Adscripció grups de recerca
    • Suport a la recerca
      • Reserva d'espais
      • Servei d'Assessorament a la Recerca
      • Estades de recerca a l’IRIE
    • Convocatòries per a la recerca
  • Transferència
    • Publicacions
    • Activitats de transferència
      • Formació de postgrau
      • Xarxa d'Instituts Connectats pel canvi
      • Formació de transferència
      • Congressos / Jornades / Seminaris / Conferències
    • Bones pràctiques pedagògiques
    • Homologació Conselleria Educació
    • Articles divulgació
    • Pla d'Assessoraments als Centres Educatius (PACE)
  • Projectes
    • Projectes Actius
    • Projectes Inactius
    • Projectes Erasmus+
    • Projectes del l'IRIE 2015-2023

La recompensa en el joc, eina bàsica de la gamificació

Un estudi finançat per l'IRIE (Convocatòria 2021-22 per a projectes d'innovació i millora de la qualitat docent (PID212215), encapçalat pels professors Carme Isern-Mas i Emilio López-Navarro, destaca la importància de la recompensa en la millora del rendiment acadèmic en situacions d'aprenentatge ludificat.

Accés a la notícia (Diari de la UIB 15.06.2023)

Creat el 29 Juny 2023
Vist: 298
  • Estàs aquí: 
  • Inici/
  • Notícies destacades./
  • La recompensa en el joc, eina bàsica de la gamificació
Torna a dalt

Adscrits a:  Logo Coara   Logo DORA

 

 
 

Logo ROR

https://ror.org/023sfvt89

 
 
T3_POWER_BY_HTML