Títol 

Juegos Serios como herramienta para potenciar el aprendizaje autorregulado

Autor

Rosemary de Lourdes Samaniego Ocampo

Programa de doctorat Tecnologia Educativa
Departament Pedagogia Aplicada i Psicologia de la Educació
Directors Bárbara de Benito Crosetti i Jesús Salinas Ibañez
Data de publicació 2018
Resum

La present tesi d'investigació treballa amb conceptes claus de l'aprenentatge autoregulat per tal de direccionar principis de disseny vinculats amb elements de jocs seriosos, s'utilitza metodologia de recerca basada en disseny amb el propòsit de redissenyar el joc seriós. Es va utilitzar fitxa de registre d'autoobservació, entrevista, observació participant i rastreig de dades com a instruments de recollida de dades.

Es conclou en el present treball d'investigació, com una aproximació, que l'adaptació o inclusió d'estratègies d'autoregulació en la mecànica de jocs seriosos permeten potenciar l'aprenentatge autoregulat en estudiants que els fan servir.

Més informació

UIB repositori. Tesi Rosemary de Lourdes Samaniego Ocampo