![]() |
|
Títol |
Juegos Serios como herramienta para potenciar el aprendizaje autorregulado |
Autor |
Rosemary de Lourdes Samaniego Ocampo |
Programa de doctorat | Tecnologia Educativa |
Departament | Pedagogia Aplicada i Psicologia de la Educació |
Directors | Bárbara de Benito Crosetti i Jesús Salinas Ibañez |
Data de publicació | 2018 |
Resum |
La present tesi d'investigació treballa amb conceptes claus de l'aprenentatge autoregulat per tal de direccionar principis de disseny vinculats amb elements de jocs seriosos, s'utilitza metodologia de recerca basada en disseny amb el propòsit de redissenyar el joc seriós. Es va utilitzar fitxa de registre d'autoobservació, entrevista, observació participant i rastreig de dades com a instruments de recollida de dades. Es conclou en el present treball d'investigació, com una aproximació, que l'adaptació o inclusió d'estratègies d'autoregulació en la mecànica de jocs seriosos permeten potenciar l'aprenentatge autoregulat en estudiants que els fan servir. |
Més informació |