![]() |
|
Títol |
Supervisión en línea de la investigación en posgrados. Estrategia metodológica de apoyo a la interacción y al desarrollo de competencias del investigador en formación |
Autor |
Martha Lucía Orellana Hernández |
Programa de doctorat | Tecnologia Educativa |
Departament | Pedagogia Aplicada i Psicologia de la Educació |
Directors | Jesús Salinas Ibáñez i Alberto J. Cañas |
Data de publicació | 2015 |
Resum |
En el context de la supervisió en línia de la investigació en màsters i doctorats, on la interacció a distància suposa reptes per a la supervisió, aquest estudi explora i valida una estratègia metodològica per a la supervisió en línia, fonamentada en l’ús dels mapes conceptuals de suport a la interacció supervisor-estudiant i al desenvolupament de competències per a la investigació. L’estudi suggereix un model en el que intervenen les dimensions cognitiva, col·laborativa, pedagògica i social-humana, que orienten la validació de l’estratègia. |
Més informació |