Títol 

Diseño y validación de un instrumento de evaluación de la competencia digital docente

Autor

Rigoberto Marín Trejo

Programa de doctorat Tecnologia Educativa: Aprenentatge Virtual i Gestió del Coneixement
Departament Pedagogia Aplicada i Psicologia de la Educació
Directors Adolfina Pérez i Garcías
Data de publicació 2017
Resum

Aquesta tesi té com a propòsit definir i validar un perfil de competències digitals dels professors d'educació bàsica, que serveixi com a base per dissenyar i validar un instrument d'avaluació de competències digitals dels esmentats professors. Amb la revisió i anàlisi dels fonaments teòrics, sustentada en la idea multialfabetització, s'adopta i adapta un concepte de competència digital dels professors, articulada per cinc dimensions: 3 relacionades amb competències digitals (tecnològiques, informacionals i mediàtiques) i dos corresponents al camp docent (pedagògica i d'apropiació social), les quals es van constituir en la base fonamental que va orientar la definició i validació del perfil de competències digitals dels professors i, amb això, el disseny i validació de l'instrument d'avaluació de competències digitals de els professors.

Més informació

UIB repositori. Tesi Rigoberto Marín Trejo