El dia 12 de desembre de 2022 tindrà lloc la conferència "Integritat Acadèmica a Iberoamérica: reptes i possibilitats". Es tracta d'un esdeviment en línia coorganitzat per l'IRIE, el grup de recerca "Educació i Ciudatania" de la Universitat de les Illes Balears i el grup de recerca "Avaluació en educació ambiental, social i institucional" de la Universitat de Granada en el marc del projecte de recerca "La Integritat Acadèmica entre l'alumnat de Postgrau: aproximació empírica i proposta d'intervenció" (RTI2018-098314-B-I00 finançat per MCIN/ AEI /10.13039/501100011033/ i per FEDER). A més, és una de les activitats de difusió de la "Xarxa Iberoamericana de Recerca en Integritat Acadèmica" (Red-IA).

Aquest esdeveniment destaca pel seu enfocament internacional i fa un èmfasi especial en l'anàlisi i descripció de la situació i els reptes que enfronta el tema de la Integritat Acadèmica en el context iberoamericà. L'acte compta amb set ponències i una taula rodona i es presentaran aportacions de països com Costa Rica, Brasil, Puerto Rico, Mèxic, Perú, Veneçuela, República Dominicana, Canadà i Espanya.

L'esdeveniment es durà a terme en línia mitjançant videoconferència i l'assistència és gratuïta. En acabar  la conferència el comitè organitzador farà arribar els certificats d'assistència pertinents.

Inscripció en aquest enllaç.

Hi col·laboren:

.