irie@uib.cat
+34 971 25 98 60
Portal IRIE
fbttytbstg
IRIE Recerca educativa
  • Inici
  • L'IRIE
    • Qui som
    • Personal IRIE
    • Òrgans de govern
      • Consell de l'institut
      • Consell Rector
      • Comitè científic extern
      • Comissió permanent
    • Documents de l'IRIE
    • Imatge institucional
    • Formulari de Contacte
    • Relacions de l'IRIE
  • Formació i innovació
    • Innovació
    • Formació Doctorats i Investigadors
    • Formació PDI
    • Doctorat en Educació
    • Doctorat en Tecnologia Educativa
  • Recerca
    • Membres de l'IRIE
    • Grups de l'IRIE
    • Línies de recerca
    • Producció científica global
    • Adscripció grups de recerca
    • Suport a la recerca
      • Reserva d'espais
      • Servei d'Assessorament a la Recerca
      • Estades de recerca a l’IRIE
    • Convocatòries per a la recerca
  • Transferència
    • Publicacions
    • Activitats de transferència
      • Formació de postgrau
      • Xarxa d'Instituts Connectats pel canvi
      • Formació de transferència
      • Congressos / Jornades / Seminaris / Conferències
    • Bones pràctiques pedagògiques
    • Homologació Conselleria Educació
    • Articles divulgació
    • Pla d'Assessoraments als Centres Educatius (PACE)
  • Projectes
    • Projectes Actius
    • Projectes Inactius
    • Projectes Erasmus+
    • Projectes del l'IRIE 2015-2023

Lectura de tesi doctoral

Lectura de la tesi Acoso Escolar Asociado al Lenguaje: Indicadores y Predictores, de Mario Valera Pozo

Directors: Dra. Eva M Aguilar Mediavilla i Dr. Daniel Adrover Roig

Programa de Doctorat en Educació

Dijous, 26 de gener de 2023, 16 hores

Sala de graus de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

Enllaç d’emissió en directe: https://postgrau.uib.es/doctorado_defensa/a57dd216ecca4d2892e51362b70b07641be320bd/sesion_asistente

 

Creat el 19 Gener 2023
Vist: 190
  • Estàs aquí: 
  • Inici/
  • Notícies destacades./
  • Lectura de tesi doctoral
Torna a dalt

Adscrits a:  Logo Coara   Logo DORA

 

 
 

Logo ROR

https://ror.org/023sfvt89

 
 
T3_POWER_BY_HTML