![]() |
|
Títol |
Desarrollo del pensamiento lógico matemático utilizando el método heurístico de G. Polya adaptado a un entorno virtual |
Autor |
Martha Yolanda Díaz Sánchez |
Programa de doctorat | Tecnologia Educativa |
Departament | Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació |
Directors | Adolfina Pérez Garcias |
Data de publicació | Juliol de 2020 |
Resum |
La investigació es descriu com la creació i implementació d'una estratègia dinàmica basada en el mètode de Pólya. En adaptar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a un entorn virtual, es desenvolupa el pensament lògic matemàtic dels estudiants universitaris. La metodologia emprada ha estat la investigació Basada en Disseny, dividida en sis etapes: 1) Desenvolupament i validació d'una metodologia per avaluar competències matemàtiques; 2) Avaluació inicial del nivell de competències; 3) Disseny i desenvolupament d'una estratègia dinàmica; 4) Implementació de les estratègies amb 20 estudiants (grup experimental); 5) estudi comparatiu de la competència adquirida un cop acabat el curs; i 6) un estudi descriptiu de la satisfacció dels estudiants. |
Més informació |