"L'estructura prosòdica dels inicialismes en català"
|
27/04/23 |
Clics: 191
|
Lectura de tesi doctoral
|
20/04/23 |
Clics: 218
|
Les claus de Portugal per reduir l'abandonament escolar. Què podem aprendre?
|
20/04/23 |
Clics: 263
|
Lectura de tesi doctoral
|
23/03/23 |
Clics: 260
|
“El canvi climàtic en l’educació secundària: com influeix l’ESO en la comprensió del canvi climàtic entre l’alumnat de Balears?”
|
23/03/23 |
Clics: 311
|
Lectura de tesi doctoral
|
23/03/23 |
Clics: 206
|
Comunicat de l'IRIE amb motiu del 8 de març
|
07/03/23 |
Clics: 184
|
La educación para la igualdad de género
|
06/03/23 |
Clics: 329
|
Fem l'escola plurilingüe. L'educació plurilingüe i la didàctica integrada de les llengües
|
06/03/23 |
Clics: 273
|
La gramàtica cognitiva aplicada i l’ensenyament del temps passat en català com a llengua addicional: propostes i reptes
|
15/02/23 |
Clics: 361
|
11F, Dia Internacional de la Dona i la Nina en la Ciència
|
09/02/23 |
Clics: 281
|
Lectura de tesi doctoral
|
08/02/23 |
Clics: 200
|
Interpretar la diversitat de gènere en la infància: reptes i implicacions educatives
|
08/02/23 |
Clics: 214
|
Jornades de Llengua i Ensenyament. L'Oralitat
|
06/02/23 |
Clics: 2170
|
Lectura de tesi doctoral
|
31/01/23 |
Clics: 299
|
Ètica, Transferència i Compromís social de la recerca en Humanitats i Ciències Socials
|
23/01/23 |
Clics: 2277
|
Lectura de tesi doctoral
|
19/01/23 |
Clics: 195
|
Oportunitat de Beca FPI a càrrec d'un projecte
|
17/01/23 |
Clics: 256
|
Recordatori: V Jornades d'Experiències Docents a la UIB
|
13/01/23 |
Clics: 274
|
III Jornada de formació sobre dificultats del llenguatge (UOC-UIB)
|
12/01/23 |
Clics: 489
|