Fake o no fake? Ésa es la cuestión: reconocimiento de la desinformación entre el alumnado universitario
|
24/02/22 |
Clics: 526
|
Seminaris sobre llibertat d'expressió
|
15/02/22 |
Clics: 317
|
Novetat editorial
|
15/02/22 |
Clics: 385
|
11 de febrer, Dia Internacional de les Dones i les Nines a la Ciència
|
11/02/22 |
Clics: 406
|
XVIII Congrés Internacional i XXXVIII Jornades d'Universitats i Educació Inclusiva
|
21/01/22 |
Clics: 745
|
Presentació dels darrers números de la col·lecció Bones Pràctiques en Entorns Pedagògics
|
14/01/22 |
Clics: 446
|
Convocatòria de plaça de tècnic d'investigació a l'IRIE
|
11/01/22 |
Clics: 654
|
Felicitació de Nadal 2021
|
21/12/21 |
Clics: 357
|
"Els reptes de l'escola coeducativa". Conferència oberta de la Dra. Marina Subirats
|
01/12/21 |
Clics: 588
|
Un altre 25 de novembre
|
25/11/21 |
Clics: 343
|
L'IRIE, acreditat
|
11/11/21 |
Clics: 473
|
Realitat museística i diàleg euroregional
|
08/11/21 |
Clics: 313
|
Comunitats Educatives Municipals
|
28/10/21 |
Clics: 280
|
Avaluació de la Investigació. Novetats ANECA
|
19/10/21 |
Clics: 575
|
Premis de la Secció de Filosofia i Ciències Socials 2022 de l'IEC
|
15/10/21 |
Clics: 526
|
Conferència en línia
|
15/10/21 |
Clics: 379
|
Presentació. La Memòria Democràtica a les aules
|
04/10/21 |
Clics: 446
|
Resolució convocatòria projectes d'innovació 2021-22
|
30/09/21 |
Clics: 792
|
Expert Universitari en Tècniques Docents Universitàries. Títol propi de la UIB (16 ECTS)
|
27/09/21 |
Clics: 1345
|
El Decret d'Interins: què diu? com es concretarà? quines efectes se'n poden derivar?
|
24/09/21 |
Clics: 638
|