irie@uib.cat
+34 971 25 98 60
Portal IRIE
fbttytbstg
IRIE Recerca educativa
  • Inici
  • L'IRIE
    • Qui som
    • Personal IRIE
    • Òrgans de govern
      • Consell de l'institut
      • Consell Rector
      • Comitè científic extern
      • Comissió permanent
    • Documents de l'IRIE
    • Imatge institucional
    • Formulari de Contacte
    • Relacions de l'IRIE
  • Formació i innovació
    • Innovació
    • Formació Doctorats i Investigadors
    • Formació PDI
    • Doctorat en Educació
    • Doctorat en Tecnologia Educativa
    • Tesis Dirigides
  • Recerca
    • Membres de l'IRIE
    • Grups de l'IRIE
    • Línies de recerca
    • Publicacions científiques
    • Adscripció grups de recerca
    • Suport a la recerca
      • Reserva d'espais
      • Servei d'Assessorament a la Recerca
      • Estades de recerca a l’IRIE
    • Convocatòries per a la recerca
  • Transferència
    • Publicacions
    • Activitats de transferència
      • Formació de postgrau
      • Xarxa d'Instituts Connectats pel canvi
      • Formació de transferència
      • Congressos / Jornades / Seminaris / Conferències
    • Bones pràctiques pedagògiques
    • Homologació Conselleria Educació
    • Articles divulgació
    • Pla d'Assessoraments als Centres Educatius (PACE)
  • Projectes
    • Finançament de projectes
    • Projectes Erasmus+
    • Projectes del l'IRIE 2015-2023
Filtres
Llista d'articles en la categoria Notícies destacades
Títol Data de creació Clics
L'observació i el feedback entre iguals com a eina de desenvolupament professional docent a primària i secundària 27/10/22 Vist: 410
Seminaris virtuals del GRESIB 25/10/22 Vist: 221
III Jornada de formació sobre Dificultats del Llenguatge 19/10/22 Vist: 549
Jornades per a la promoció dels hàbits de vida saludable als centres escolars 17/10/22 Vist: 1569
«Promoció dels hàbits de vida saludables als centres escolars» 11/10/22 Vist: 679
L’escola, el centre més especial 07/10/22 Vist: 416
Elements per a una teoria crítica de la prostitució 07/10/22 Vist: 386
La dinamització lingüística: bases, eines i estratègies 06/10/22 Vist: 387
I Jornades sobre Escoltisme i Guiatge a les Illes Balears 06/10/22 Vist: 1138
«Gestión del talento docente en España: una herramienta de medición» 05/10/22 Vist: 388
«Modelos de intervención en Atención Temprana: Perspectivas de profesionales y familias» 27/09/22 Vist: 420
Charlie, un projecte del grup Educació i Ciutadania de l’IRIE, ha estat aprovat per la Unió Europea en la convocatòria Erasmus+ 26/09/22 Vist: 526
El projecte «Re-habilitar el barri», premi del Consell de Mallorca a la Innovació Social 2022 23/09/22 Vist: 470
Seminaris virtuals del GRESIB 2022-2023 22/09/22 Vist: 418
Visita de la representant de l'Agència de Control de Qualitat de Montenegro 26/07/22 Vist: 403
«Diseño de un modelo de codiseño de itinerarios de aprendizaje en entornos enriquecidos por tecnología en Educación Superior para la autorregulación del aprendizaje» 26/07/22 Vist: 386
Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa 19/07/22 Vist: 622
Convocatòria per a la recerca: II Ajut de Recerca i Investigació Educativa 13/07/22 Vist: 954
I Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia 08/07/22 Vist: 828
Publicada la segona part de la guia «Pautes per facilitar la intervenció educativa en famílies amb esportistes en edat escolar (II)» 07/07/22 Vist: 708

Pàgina 9 de 15

  • Inici
  • Ant
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Següent
  • Final
  • Estàs aquí: 
  • Inici/
  • Notícies destacades.
Torna a dalt

Adscrits a:  Logo Coara   Logo DORA

 

 
 

Logo ROR

https://ror.org/023sfvt89

 
 
T3_POWER_BY_HTML