L'observació i el feedback entre iguals com a eina de desenvolupament professional docent a primària i secundària
|
27/10/22 |
Vist: 410
|
Seminaris virtuals del GRESIB
|
25/10/22 |
Vist: 221
|
III Jornada de formació sobre Dificultats del Llenguatge
|
19/10/22 |
Vist: 549
|
Jornades per a la promoció dels hàbits de vida saludable als centres escolars
|
17/10/22 |
Vist: 1569
|
«Promoció dels hàbits de vida saludables als centres escolars»
|
11/10/22 |
Vist: 679
|
L’escola, el centre més especial
|
07/10/22 |
Vist: 416
|
Elements per a una teoria crítica de la prostitució
|
07/10/22 |
Vist: 386
|
La dinamització lingüística: bases, eines i estratègies
|
06/10/22 |
Vist: 387
|
I Jornades sobre Escoltisme i Guiatge a les Illes Balears
|
06/10/22 |
Vist: 1138
|
«Gestión del talento docente en España: una herramienta de medición»
|
05/10/22 |
Vist: 388
|
«Modelos de intervención en Atención Temprana: Perspectivas de profesionales y familias»
|
27/09/22 |
Vist: 420
|
Charlie, un projecte del grup Educació i Ciutadania de l’IRIE, ha estat aprovat per la Unió Europea en la convocatòria Erasmus+
|
26/09/22 |
Vist: 526
|
El projecte «Re-habilitar el barri», premi del Consell de Mallorca a la Innovació Social 2022
|
23/09/22 |
Vist: 470
|
Seminaris virtuals del GRESIB 2022-2023
|
22/09/22 |
Vist: 418
|
Visita de la representant de l'Agència de Control de Qualitat de Montenegro
|
26/07/22 |
Vist: 403
|
«Diseño de un modelo de codiseño de itinerarios de aprendizaje en entornos enriquecidos por tecnología en Educación Superior para la autorregulación del aprendizaje»
|
26/07/22 |
Vist: 386
|
Màster Universitari en Investigació i Intervenció Psicoeducativa
|
19/07/22 |
Vist: 622
|
Convocatòria per a la recerca: II Ajut de Recerca i Investigació Educativa
|
13/07/22 |
Vist: 954
|
I Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia
|
08/07/22 |
Vist: 828
|
Publicada la segona part de la guia «Pautes per facilitar la intervenció educativa en famílies amb esportistes en edat escolar (II)»
|
07/07/22 |
Vist: 708
|