“Cómo identificar y evitar las ofertas de revistas científicas, editoriales y congresos con dudosos estándares de rigor, seriedad y probidad académica”
|
18/11/22 |
Clics: 323
|
'Jo berén Ciència' Campanya de difusió de la Setmana de la Ciència 2022 a la UIB
|
15/11/22 |
Clics: 214
|
Conferència "Prevenir l'abandonament i fomentar el compromís de l'alumnat d'FP. Perspectiva de l'autodeterminació"
|
08/11/22 |
Clics: 441
|
La flor de pedra. Presentació
|
08/11/22 |
Clics: 304
|
Conferència "Integritat Acadèmica a Iberoamèrica: reptes i possibilitats"
|
28/10/22 |
Clics: 2397
|
La Investigación formativa Basada en el Aprendizaje Móvil: Diseño y Validación de una Estrategia para Entornos de Maestría Virtuales
|
03/11/22 |
Clics: 297
|
Seminari internacional II - El paisatge que parla
|
03/11/22 |
Clics: 274
|
Com puc començar a utilitzar Mendeley?
|
27/10/22 |
Clics: 344
|
L'observació i el feedback entre iguals com a eina de desenvolupament professional docent a primària i secundària
|
27/10/22 |
Clics: 301
|
Seminaris virtuals del GRESIB
|
25/10/22 |
Clics: 184
|
III Jornada de formació sobre Dificultats del Llenguatge
|
19/10/22 |
Clics: 528
|
Jornades per a la promoció dels hàbits de vida saludable als centres escolars
|
17/10/22 |
Clics: 1535
|
«Promoció dels hàbits de vida saludables als centres escolars»
|
11/10/22 |
Clics: 616
|
L’escola, el centre més especial
|
07/10/22 |
Clics: 371
|
Elements per a una teoria crítica de la prostitució
|
07/10/22 |
Clics: 326
|
La dinamització lingüística: bases, eines i estratègies
|
06/10/22 |
Clics: 324
|
I Jornades sobre Escoltisme i Guiatge a les Illes Balears
|
06/10/22 |
Clics: 1079
|
«Gestión del talento docente en España: una herramienta de medición»
|
05/10/22 |
Clics: 317
|
«Modelos de intervención en Atención Temprana: Perspectivas de profesionales y familias»
|
27/09/22 |
Clics: 347
|
Charlie, un projecte del grup Educació i Ciutadania de l’IRIE, ha estat aprovat per la Unió Europea en la convocatòria Erasmus+
|
26/09/22 |
Clics: 459
|